زورنامه

خاطرات و زورنوشتهای شخصی اینجانب!

زورنامه

خاطرات و زورنوشتهای شخصی اینجانب!

بازگشت دوباره

بالاخره ترسم به یقین تبدیل شد! همه یادداشت ها و خاطراتم پرید و بعد از مدتها ترس و اضطراب برای انتخاب سرویسی مطمئن تصمیم گرفتم به وبلاگ سابق خودم برگردم. وبلاگی که نزدیک به ۳ سال پیش ساختم. البته خدا از سر تقصیرات سرویس دهندگان پارسی باکس نگذره که حتی یه اطلاع رسانی هم نکردند. اون همه خاطرات و وبلاگ گوگولی ها که فکر میکردم روزی دوباره به اون سر خواهی زد و افسوس.... میدونم شکل و شمایل و امکانات وبلاگم مناسب نیست. اما به زودی سرم کمی خلوت میشه و سعی میکنم دستی به سر و گوش اون هم بکشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
انجمن پارسیان سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

از لطف شما دوست و همکار گرامی سپاسگذارم. امیدوارم شرایط همکاری فی مابین فراهم شود.

دختر مرداد سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 09:01 ب.ظ http://noghte-sare-khat.blogsky.com

سلام
ممنونم که اومدی پیشم و این همه وقت گذاشتی...
من هم یک کم حوصله ام برگشت و آروم تر شدم لینکتون میکنم... اما بهم یک کم فرصت بدید... شرایط روحیم اصلا مناسب نیست...
فقط خواستم یه تشکر هم اینجا کرده باشم...
راستی اسمم رو هم درست متوجه شدید...
شاد باشید

ممنون از اینکه به اینجا اومدی.
دعا میکنم مشکلت هرچی که هست زودتر حل بشه و از خوبی ها و خاطرات قشنگ بنویسی.

دختر مرداد سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 11:03 ب.ظ

از حرفات ممنون...
شاید قبلا اگر میشنیدم برام معنیه دیگه ای داشت...
اما الان نه...منو ببخش که اینطور میگم....
پرسیدی از مشکلم...
همین چند پست آخر رو که میخوندی میفهمیدی...
دوست جوونم رو از دست دادم...و این برای من درد کمی نیست...نمیدونم چرا دارم اینجا مینویسم...
فقط نگو بهم مرگ حقه و تو زنده ای و باید زندگی کنی و این حرفا...مشکل من این چیزا نیست...
ببخشید...
هر چی دوست داشتی فکر کن...هر چی هم دوست داشتی بگو...اصلا نمیدونم چی دارم مینویسم...

اوه ! من درست متوجه نشدم شاید گنگ نوشتی !‌از هم جدا شدید یا خدایی نکرده فوت کرده؟؟؟؟؟؟؟

من فکر میکردم از هم جدا شدید اگه درست باشه که زیاد غصه خوردن نداره ببین ایراد کار کجا بوده برای تجربه. اما اگه خدایی نکرده فوت کردند بهت تسلیت میگم امیدوارم دیگه از این مسائل نباشه . ولی بعید میدونم دومی باشه!

دختر مرداد چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 12:41 ب.ظ

نوشتم مرگ حقه!!!...تو میگی مبهمه؟؟؟
برام نوشتن این جمله که چی به سر اون و من اومده خیلی سخته... از به زبون آوردنش بدم میاد...پس اگر جایی هم مبهمه ببخشید...
ما مدتها قبل جدایی رو تجربه کردیم...خیلی چیزا رو با هم فهمیدیم و یاد گرفتیم...از همه اش بالاتر معنی حقیقی دوستی بود...من از جداییش اینقدر نسوختم...چون بود... هر وقت باید...من از رفتنش داغونم...از اینکه دیگه نیست...
....
گفتی بهت بگم...واسه همین گفتم... و گرنه اینقدر تلخه این حرفا که ....

دوست خوبم حرف درست رو خودت زدی، مرگ حقه و زندگی انسان ادامه داره. یه طور دیگه بهش نگاه کن. میبینی که الان دیگه همیشه باهاته...

من رو هم ببخش آخه ما عادت کردیم طرف تا قهر میکنه یا با یکی دیگه میبینیمش یا اصلآ ازمون دور میشه تو ذهت خودمون میکشیمش !

باکس 98 دات کام جمعه 27 دی 1387 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.boxe98.com

به نام خدا
من مدیر لینک باکس لینک 98 دات کام هستم
همانطور که میدانید لینک باکس محلی است برای به نمایش دادن
لینک شما در ده ها وبلاگ و وبسایت برای بالا بردن آمار شما
و رتبه شما در موتورهای جستجو

همانطور که میدانید یکی از عواملی که باعث میشود وبلاگ یا
سایت شما فیلتر شود استفاده از لینک باکس هایی است که
محتویات آنها خلاف موازین جمهوری اسلامی است

مزیتی که این لینک باکس خواهد داشت این است
که لینکهای غیر اخلاقی به هیج عنوان درآن ثبت نمیشوند
شما با آمار +1000 بازدید میتوانید در قسمت لینکهای ثابت قرار گیرید
لینک باکس ما هیج گونه تبلیغاتی ندارد
و لینکهای غیر اخلاقی به هیج عنوان پذیرفته نمیشوند

برای استفاده از لینک باکس کافیست وارد لینک باکس شوید
و به قسمت دریافت کد لینک باکس بروید و کد مربوطه را کپی کنید
و در قسمت مدیریت وبلاگ خود به ویرایش قالب بروید
و کدی را که کپی کرده اید در آنجا قرار دهید

از تاریخ تاسیس این لینک باکس 3 روز میگذرد
این لینک باکس بزودی آماری فوق العاده خواهد داشت
البته با کمک شما دوستان و قرار دادن آن در وبلاگ خودتون

منتظر جواب شما دوست عزیز هستم
به شما دوست عزیز قول میدهم بازدید شما بزودی چند برابر خواهد شد
www.boxe98.com = آدرس لینک باکس
***********************************************
_______________فهرست سایتهای ایرانی______________
در ضمن شما میتوانید وبلاگ خود را
در فهرست سایتها و وبلاگهای ایرانی ثبت کنید
برای ثبت وبلاگ خود در فهرست سایتهای ایرانی به آدرس زیر بروید
لینک 98 دات کام
www.linke98.com
***********************************************
خدانگهدار

با سلام وتشکر از توضیح شما. نوع کار من بیشتر شامل نوشته های شخصی است و مخاطب خاصی ندارد. از این رو ترجیح میدهم مطالب را برای خودم و دوستانی که نوشته های من را دنبال میکنند بنویسم.

برای شما آروزی موفقیت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد