زورنامه

خاطرات و زورنوشتهای شخصی اینجانب!

زورنامه

خاطرات و زورنوشتهای شخصی اینجانب!

زور سیزدهم تبریک تا تسلیت؟!!

تو فکر این بودم که از ۲۲ بهمن چیزی بنویسم یا نه!  شماره های زورنامه رو که دیدم متوجه شدم این شماره میشه زور سیزدهم! سیزده هم که عدد معروفیه !! فکر میکنم همین حد در مورد ۲۲ بهمن گفتن کفایت کنه!   

خیلی وقته چیزی ننوشتم. سرم خیلی شلوغ بوده. امروز هم اتفاقی شد، مشغول کار و فکر بودم یک دفعه گفتم بسه دیگه چه خبره!  رفتم یخ و بساط نوشیدنی رو آوردم یه استکانی به سلامتی تمام دوستان و دشمنان بزنم!  به فکرم رسید چند خطی هم بنویسم.  

خلاصه اینکه امتحانات ترم گذشته به خوبی و خوشی به پایان رسید. نمره ها اومد و ثبت نام ترم جدید هم هفته گذشته صبح زود انجام شد. فاصله بین این اتفاقات هم به یک سری تصمیم گیری کاری و تحقیقات گذشته و چند روز اخیر هم با قطعی شدن این تصمیمات به برنامه ریزی و طراحی و مسائل جانبی اینطوری میگذره.  

میتونم بگم تو چند ماه اخیر جدا از مسائل کاری روزمره این هفته شلوغ ترین هفته کاری برام بوده. چند روزی هست که به کارهای طراحی مشغول شدم و منم که بیشتر زمینه فنی دارم تا گرافیکی و با وجود اینکه رشته دومم گرافیک هست اما به اون صورت کار عملی روش انجام ندادم این هفته مجبور شدم هم بخاطر کار جدید خودم که از چند وقت دیگه شروع میشه و هم بخاطر دوست گرامی اورنگ عزیز عملآ به طراحی و امور چاپی دقیق تر بشم. 

طراحی لوگو، تقویم، سربرگ، ۲ نو ع کارت ویزیت، مهر ، پیگیری انواع چاپ، ابعاد، قیمت ها ، تکنولوژی و خیلی چیزهای دیگه از جمله این کارها بوده که تا بخشیش انجام شده و همچنان بخشیش ادامه داره. همینطور در حال طراحی سیستمی هستم که بتونم آمار و اطلاعات و همینطور سوابق مشتری ها رو برای کار جدیدم ثبت کنم. قصد دارم این کار رو با اکسس انجام بدم نمیدونم چقدر عملی باشه. خلاصه فرصت کمه و کار زیاد... 

 

بفرمائید نگاهی هم به این دو عکس بندازید، بی مناسب با آغار ترم جدید و همینطور ۲۲ بهمن نیست!  ( تبریک یا تسلیت؟ )

 

دانشگاه تهران قبل از انقلاب!

 

دانشگاه آزاد ( اسلامی ) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد