زورنامه

خاطرات و زورنوشتهای شخصی اینجانب!

زورنامه

خاطرات و زورنوشتهای شخصی اینجانب!

زور هفدهم، تفکر نامه!

زیاد حال نوشتن ندارم. اما دلم نمیاد هم ننویسم! نمیدونم از درد دلها بنویسم یا از وقایع،شاید موردی نوشتن گزینه مناسبی باشه.... 

 

- امروز برای مصاحبه بخش آی تی یه شبکه تلویزیونی دعوت بودم، تجربه جالبی بود. به خودم امیدوار شدم! برنامه ضبط شد برای اخبار فردا پخش بشه. فکر میکنم اگه برنامه زنده هم بود راحت از پسش بر میومدم! 

 

- به خیال اینکه میتونم با تلفن محبت بیشتری به نسبت یکی از دوستان بکنم و از تنهایی درش بیارم یه سرویس تلفنی یک ماهه از اسکایپ گرفتم! سرویس مناسب و خوبیه واسه ۳۶ تا کشور. البته ۳۵ تاش اضافیه!!!

 

- اعتیاد بد دردیه، سعی کنید معتاد نشید...خصوصآ به انسانهای هزار رنگ. دنیای بدی شده، جواب خوبی رو با بدی میدن! 

 

- رفع زحمت هر چقدر هم سخت باشه بهتر از آزار ذهنیه!! خصوصآ اگه وظیفه محوله به نتیجه رسیده و خر طرف از پل گذشته باشه و محبت تو مزاحمت تعبیر بشه!!  

- فاصله حرف تا عمل خیلی زیاده! تعجب نکنید اگه کسی روزی چیزی گفت و طور دیگه ای عمل کرد!!  

 

- تا حد توان محبت کنید و ببخشید. از بی مهری ها غمگین و دلسرد نشید چرا که یه روزی یه جایی اعمال خوبتون یادآوری میشند و اون روزه که جز حسرت چیزی واسه طرف نمیمونه. 

 

- برای خدا خوبی کنید نه برای بنده خدا اینطوری حداقل ..ونتون کمتر میسوزه!!! 

  

- روز گذشته سری به دوست و همسایه محترم زده بودم که بعد از مدتی ببینمش. چند ساعتی رو با هم و مهمونشون گذروندیم. در عین سادگی صحبت های مفیدی رد و بدل شد. جای دوستان خالی با عرقیات هم پذیرایی شدیم! 

  

- چند روز پیش ارمغان رو دیدم! دوست گرامی ساکن دانمارک! چند مدتی نبود چند ساعتی رو به اتفاق گذروندیم و کلی خندیدیم !!  البته ایشون مجددآ به جمع مفقودین پیوستند!! 

 

شاید این آخرین پست من در سال ۸۷ باشه. به شخصه برنامه های زیادی در سال آتی دارم که امیدوارم همشون طبق برنامه پیش بره. برای همه رفتگان و بازماندگان آرزوی سالی خوش دارم!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرسا یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

اااا!! دیر خوندم انگار!
فکر نمی کردم نوشته باشی!
پس پخش شد مصاحبه؟؟ تکرار نداره؟:دی
کدوم شبکه بود حالا؟:-؟
اینکه نباید به انسانهای هزار رنگ معتاد شد رو کاملا موافقم! ولی به نظرم کلا نباید به هیچ آدمی عادت کرد...هر چی بهتر باشن تازه دل کندن سختتر هم می شه!
پیشاپیش هم سال نو رو تبریک می گم!:)


سلام مهرسا جان.
ممنون که سر زدی، و خوشحالم که برگشتی و دوباره شروع کردی اما راستش فکر میکنم نگارشت کمی فرق کرده کاش مثل سابق بنویسی..

اما در مورد مصاحبه آره جمعه پخش شد، اخبار که تکرار نداره دختر خوب ! به چند تا از دوستام گفته بودم دسترسی بهت نداشتم تا خبر بدم. البته همکاریمون باز ادامه داره و باز هم برنامه خواهم داشت.

منم سال نو رو بهت تبریک میگم دوست خوبم و امیدوارم ۴ شنبه سوری خوبی پیش رو باشه D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد